Práce s daty: nabízíme komplexní služby v oblasti stahování, archivace a vyhodnocování dat z digitálních tachografů a paměťových karet řidičů, analogových tachografů a záznamových listů. Poskytnete nám pouze potřebná data a my se za Vás postaráme o veškeré náležitosti.
1) Vyhodnocení Vámi stažených dat: na náš portál vložíte stažené soubory z tachografů a paměťových karet řidičů a naskenované záznamové listy. Náš specialista provede kompletní vyhodnocení dat, které budete mít v ten samý den k dispozici. V případě jakéhokoliv zjištěného problému (např. nedodržování bezpečnostních přestávek ze strany řidičů) je součástí vyhodnocení i upozornění pro Vás.
2) Stažení dat: provádíme stahování dat z digitálních tachografů a paměťových karet řidičů. Stažená data následně vyhodnotíme z hlediska porušení norem. Provádíme analýzu pracovní doby řidičů u paměťových karet řidičů z digitálních tachografů a záznamových listů z tachografů analogových.
3) Poradenství: prostřednictvím mobilního telefonu můžete 7 dní v týdnu a 365 dní v roce využít služeb našeho specialisty poskytujícího poradenství, které se týká problematiky silniční dopravy (legislativa EU a CZ, ovládání tachografů, práce se softwarem určeným k vyhodnocování dat apod.).
Chcete-li si stahovat a vyhodnocovat data z digitálních tachografů a paměťových karet řidičů sami, rádi Vám poskytneme pouze poradenskou činnost. Budete tak stále pod kontrolou ať již používáte jakýkoliv systém určený k vyhodnocování těchto dat.